سید مهدی سید مهدی ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

منو پسرم شما همه

خرید لباس عید

1392/12/8 9:11
نویسنده : بابا جون
176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  

دیروز رفتیم با مامان و بابا برا خرید لباس عید نوروز که من شیطونیم گل کرد یه کم یه کم اونا رو اذیت کردم چشمک (شما این کارو نکنین......... زشته) 

 تو هر مغازه که می رفتیم من لباس تنم نمیکردمو و گریه می کردم و تا اونا سرگرم بحث با صاحب مغازه می شدند من میرفتم برا بهم ریختن و خراب کاری و بلاخره بدون پوشیدن ، لباس برام گرفتن

موقع کفش خریدن

کفشمو در آوردن تا کفش جدید رو امتحان کنن ولی من گریه که کفش خودمو می خوام و بعد از خرید کفش با هاشون ماشین بازی می کردم حسابی لج هر دو تاشونو در آوردمکلافه

وهنوز که هنوزه لباسامو تنم نکردم ببینند بهم میاد یا نه...    نیشخندقهقههخنده

خدوندا ، به خاطر شیطونیام به مامانم اراده ای قوی و به بابام صبر و تحمل بسیار بده. الهی ....آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)